tisdag 23 september 2008

Höstigt!

(för er som kommer hit från kurvigheter.se blir detta lite av en repris)

Tänkte fortsätta med att lägga in min nya höstoutfit.

Jag vill bara påpeka att jag faktiskt har jeans. Såna har väl ingen sett på mig på minst 10 år. Det är för övrigt jeansleggings. Men då vi alla är formade lite olika blev de perfekt i midjan på mig men satt inte så tajt på benen. Då fick de fungera som "vanliga" jeans istället. :o)

Tog ett bra tag innan jag vågade ha dem på mig, så jag är osäker var de kommer ifrån, men tror det är Cellbes - strl 50
Halsduken är från HM och jackan likaså HM - strl 52 - trodde aldrig jag skulle hitta en jacka ever igen, men skam den som ger sig.
Skorna är från Johanssons. Strl 39. Inköpta för ett år sedan och ett par av mina favoritskor. Hur kan man inte gilla fina kopparfärgade skor om man gillar bling som en skata...haha.



Jag tycker mest om min halsduk. Dels är det en fantastiskt fin färg och sedan matchar den ju mitt röda hår så väl.
Upptäckte det i somras då jag var på bröllop och hade liknande färg på klänningen.

Inga kommentarer: