torsdag 25 september 2008

Love Isis!

Jag hade tappat bort den här adressen då min webbläsare inte ville vara med. Nu har jag hittat den igen och är beredd att dela med mig. Trots att deras lager ofta är begränsat. :o)

Sajten kallas Love Isis och är en brittisk leverantör som säljer kläder i plus-storlekar 42-56. Det som är bra med Love Isis (förutom de fantastiskt fina klänningarna) är att det går att välja svenska som språk och därför får de svenska storlekarna.

Det är lite dyraren än t.ex. HM, typ i klass med La Redoute eller taillissime , men det ser ut att vara värt det.
Just nu är det gratis att skicka in och byta storlek om det skulle blir fel.

Ta en titt. Det är helt klart värt det. Jag ska i alla fall snart lägga en beställning! Lovar att visa upp det jag inhandlat.

Inga kommentarer: